Majcene lutke


Poznate majcene gvatemalske lutke, ki se uporabljajo za odganjanje skrbi? Če jih morda imate in če je malček prenehal tlačiti vse mogoče v usta, je morda čas, da jih uporabite - po svoje. Ponudite jih malčku in imeli boste priložnost opazovati najnatančnejši pincetni prijem pod soncem :)

gvatemalske lutke

Dobila sem jih za darilo od svoje sestre, že davno tega. Pred kratkim jih je M ponovno odkril (uspešen ulov iz enega mojih predalov :) in se zelo rad igra z njimi. Posamično jih jemlje iz škatlice in jih prenaša v druge škatlice ali jih poskuša razporediti v vrsto... (le od kod mu to?)

gvatemalske lutke

Kaže, da so mu zelo pri srcu. Zadnjič me je celo prosil, naj narišem majcene posteljice, da jih bo dal spat. Načečkala sem jih nekaj na kos papirja, sam pa mi je pomagal - opaziš dodatne črte čez papir? Ganjena nad nežnimi in natančnimi gibi njegovih rok (pincetni prijem, točno :) in izrazom koncentracije na obrazu si nisem mogla kaj, da ne bi (navkljub mojim neuglednim čačkam) pograbila fotoaparata in posnela tehle utrinkov.
gvatemalske lutke

 Čisto drugačna uporaba gvatemalskih lutk, kajne? :) Morda bi veljalo poskusiti izdelati kakšne podobne miniaturne lutke doma, me prav zanima, kako bi šlo. Če je doma kaj podobnega, preizkusite v igri. In sporočite, kako je šlo, bom vesela!


Damjana