Pita iz bučk.

Ne glede na to, da vse kaže na konec poletja (čeprav nameravam to dejstvo ignorirati tako kot vsako leto - tam nekje do božiča) je povsod na pretek bučk.

Dobrega, nežnega okusa, ki se lepo poda k čemerkoli, pa še povsod so na voljo.

Edina težava zna biti v tem, da se še celo otroci naveličajo hrane, če ta prihaja na krožnik vedno v enakem stanju, četudi odličnem. Prej ali slej pride dan, prav takle, proti koncu poletja, ko je treba, ampak res treba poskusiti nekaj novega. (saj smo včasih vsi na tem, kajne?). Takole, ideja za PITO IZ BUČK - morda jo boste želeli preizkusiti in otroci vam bodo hvaležni...  :)

recept za bučke drugače 

SESTAVINE za pito iz bučk


Glede sestavin mirne duše pustite domišljiji (ali vsebini hladilnika) prosto pot. Takole sem jih nabrala sama:
  • 3 naribane bučke
  • 1 nariban korenček
  • 2 jajci
  • skodelico polnozrnate pirine moke (izberite kakršnokoli vrsto moke) 
  • majceno pecilnega praška (čeprav še veno nisem prepričana, da je bil potreben, ker bi načeloma že jajca morala poskrbeti za rahlost - no, nikoli ne veš, če ne preizkusiš...)
  • 1 paradižnik (narezan na koščke)
  • 1 sladka paprika (narezana na koščke)
  • strok česna
  • ščep soli
  •  nasekljan peteršilj
  • kocka kokosove maščobe
  • ... in še kar bi sami želeli dodati. Pravzaprav ni omejitev. Moj seznam je nastajal nekako glede na to, kaj sem (v trenutku, ko se mi je zahotelo bučk na drugačen način) zagledala v hladilniku, pa je zelo dobro uspelo. Morda boste izbrali druge sestavine. Čisto uredu.
bučkina pita - sestavine
Umešajte jajca in nato v skledo vrzite vse, kar imate pripravljeno. Jaz sem sicer kocko kokosove maščobe dodala šele na koncu, na vrh pekača. (to pa samo zato, ker sem jo pozabila dodati prej :)

Koraki priprave izgledajo nekako takole:

pita iz bučk

slastna bučkina pita
 Iiiiiin nato mešanica pristane v pekaču - v pečici na 190 stopinjah Celzija ... kako dolgo? Pri peki v ozkem in visokem pekaču sem namerila 38 minut in pol, potem nisem več zdržala čakati (laaakota!) - in bilo je čisto dovolj.
 Drugič bom mešanico stresla v nizek pekač, bo hitreje :)

pečena pita iz bučk
A ne izgleda kot kaka mesna pita (no, brez mesa, ampak kaj bi o podrobnostih)?

bučkina pita

Pite iz bučk se lahko lotite kot samostojne jedi, jo prelijete z domačo paradišnikovo "šalšo", bo pa dobra tudi v družbi s polento ali kuskusom. Ali kruhom. Ali... izberite sami.

Pa dober tek :) Kaj pa vi najraje pripravite iz bučk?

Damjana



P.S. Ravno, ko sem spisala tole objavo, sem opazila, da je Sanja pri Žogicah in kravatah pripravila SLADKO varianto bučk! In še posebej, ker sem tokrat v svoji gornji objavi izpustila otroški prispevek pri kuhi, vam priporočim, da si za delo v kuhinji z otrokom tokrat izberete kar Sanjin bučkin kruh. Izgleda zabavno in slastno :)



Naroči se na nove objave Zelene hiške


MORDA VAM BO VŠEČ TUDI:


2 komentarja:

  1. Hvala za recept! Letos je res sezona bučk, so v uporabi na več načinov. Bučni štrudelj, mufini, v rižoti, omaka za testenine, popečene, polnjene, polpet, v tortiliji poleg ostale zelenjavei in sedaj še pita :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ohoho, slastno se sliši! Še posebej bučni štrudelj!

      Izbriši