Sladki okraski za torto - namesto plastelina


Zakaj pa ne bi enkrat z otrokom poskusili oblikovati izdelkov iz sladkorne mase namesto iz plastelina? Ni toliko otroška dejavnost, gre bolj za slaščičarsko, ampak včasih tega dvojega ni treba prav zares ločevati, kajne?

Otroški rojstni dan je kot nalašč za kaj takega.

sladki okraski za torto - naredi sam

Takole: sladkorna masa, ki je ne kuhamo, jo enostavno pripravimo in je idealna za izdelavo majhnih okraskov za torte. Še posebej, če hočete kaj posebnega in ne bi radi lomili zob na kupljenih okraskih (meni se včasih zdijo trdi ko kamen...) Če nas je več takih - 

tu je recept - ima samo 3 sestavine:

  1. uporabi nekaj kapljic beljaka iz čisto svežega jajca
  2. dodaj dve žlici sladkorja v prahu in
  3. kapljico jedilne barve.
  4. Dobro premešaj. Narejeno! 

sladki okraski za torto - naredi sam
 Zdaj pa na delo - majcene živalce, ladjice, avtki in vse, kar bi si vaš otrok zaželel na svoji torti. Uporabite različne barve! (Tale zelena na slikah je le primer, poiščete lahko tudi barve z oznako AZO-free). Peki papir bo odlična delovna podlaga.

Vaš otrok lahko pomaga. Pravzaprav vam iz prve roke povem, da bo z veseljem pomagal. Podobno je igri s plastelinom, le da je tako prijetno sladko ;) Sama sem naredila veliko (ampak veliiiko) takšnih okraskov za torte, ko sem "pomagala" mami, ki je v času mojega otroštva naredila veliko tort (tudi tu: veliiiko). Kolikor se spomnim, sem v tistih letih večkrat oblikovala iz sladkorne mase kot iz plastelina...

Letos sem delala sama, ampak naslednje leto, o se že veselim! Imenovale se bodo "predrojstnodnevne ustvarjalne urice" ;)

sladki okraski za torto - naredi sam

Še nasvet: okraske naredite kak dan ali dva pred torto (nekaj časa je treba tudi za sušenje)
In fino je, če je otrok sit (zdrave hrane), ko sede k oblikovanju. Sicer se lahko zgodi, da boste ostali brez izdelkov ;)


Damjana

Naroči se na nove objave Zelene hiške