Mojih 5 najljubših

Le zakaj se čudim, da mi vedno zmanjkuje ravno zelenega in modrega sukanca!?

Kaže, da sem se ujela v past. Zadnje čase se mi dogaja, da znova in znova izberem enake barve blaga, ko se spravim kaj izdelovat. Ni namenoma. Običajno izberem blago za nov projekt kar na hitro, brez razmišljanja. Čeprav je v škatlah z blagom še veliko drugih, čudovitih vzorcev in barv, roza, pastelnih, rumenih, belih, celo nekaj rožnatih vzorcev, pa so nekako zapostavljeni. Bom to popravila v prihodnosti, obljubim ;)

Čimprej moram torej v trgovino po sukanec. Za vmes pa sem za vas na enem kupčku zbrala svojih 5 najljubših slikovnih navodil za izdelavo - seveda v zeleni in modri barvi. Se še spomnite katerega od tehle?

5 najljubših projektov - naredi sam



1) Sešij zvezek - navodila po korakih:
naredi sam - sešij si zvezek
SEŠIJ ZVEZEK - navodila TUKAJ.
2) Mehka igrača za dojenčka - slikovna navodila po korakih:
mehka žoga - sešij sam
Mehka igrača za dojenčka - navodila tukaj
3) Dodaj žepek - enostaven trik za večjo uporabnost slinčkov:
naredi sam: dodaj slinčku žepek
Lažje je, kot bi si mislila. Navodila TULE.
4) Sešij ljubek otroški klobuček - slikovna navodila po korakih:
naredi sam: ljubek klobuček
SEŠIJ KLOBUČEK - navodila TUKAJ.

1) Kako zakrpati senčilo - navodila: 
zakrpaj senčilo
Tako zakrpaš senčilo - navodila TUKAJ.

... Če se omejim samo na nekatere "modrozelene" objave :)
Katerega sukanca pa vam najprej zmanjka?


Damjana
Naroči se na nove objave Zelene hiške


Ni komentarjev:

Objavite komentar