Veganski kolački za mulčke in mulčice

Že nekaj časa na Zeleni hiški ni bilo nobene sladke objave. Čas je, da to popravimo, kajne? Tokrat vas povabim k peki veganskih KOLAČKOV z gozdnimi sadeži. Mojih najljubših!




sadni kolački - naredi sam


Zakaj so mi tako všeč?
  • Enostavno jih je narediti (ko ni časa za dolgotrajne recepture!) 
  • Hitra priprava! (nekaj minut mešanja, vržeš v pečico, narejeno!)
  • Majhni kolački so tako ljubki in priročni tudi za majhne ročice!
 Najprej pa želim povedat, od kod recept: z enega odličnega kulinaričnega bloga, ki ga zagotovo že poznate: 220 poševno. Odkar mi je prijateljica povedala zanj, se ga še nisem naveličala, pa ne samo zaradi mamljivih fotografij, tudi recepti so res zanesljivi. 220 poševno je tudi kriv za to, da sem svoj prejšnji najljubši recept za muffine vrgla v smeti. Nadomestil ga je tale in ga od lani naprej stalno uporabljam.


Tokrat vam želim predstavit vegansko različico, torej brez mleka in jajc. Kako to? Bom pojasnila :)

mafini s sadjem

 Da ne bo zmešnjave, še enkrat navajam sestavine, lepo pregledno.

 POTREBUJETE:

  • pol lončka sladkorja (lahko dodate več, če želite, ker izvirnik navaja cel lonček sladkorja)
  • dva lončka moke
  • lonček pirinega mleka (namesto lončka jogurta; ampak uporabite lahko tudi riževo, ovseno ali kako drugo rastlinsko mleko - ali pa kravje, če ne rabite veganske variante)
  • 2 žlici semen chia namesto dveh jajc (2 žlici semen chia plus 6 žlic vode pustiš v skledici 10 minut, da se semena napnejo, nato uporabiš.) 
  • pol lončka rastlinskega olja 
  • pecilni prašek
  • vanilij sladkor
  • na koncu dodate še večjo skledico gozdnih sadežev - čim več, tem bolje!
Moram pa priznati, da se s temi veganskimi sestavinami kolaček malo bolj oprime papirčka kot pa tisti po klasičnem receptu. To je edina slaba stran, ki sem jo zaznala zaradi mojih prirejanj originala. Okus je pa super!


recept za veganske kolačke z gozdnimi sadeži

POSTOPEK - veganski kolački z gozdnimi sadeži:

  • Vse sestavine razen sadja vržete v skledo, 
  • zmešate z mešalnikom
  • na koncu z žlico še čisto rahlo vmešate gozdne sadeže. (Ja, to je VSE!)

Pečete v pečici 20 minut na 180 stopinj.

recept za kolačke s sadjem



Aja, in povrh sem posula mandlje v lističih. Bistveno je tudi to, da jih daš v talepe papirčke :)


papirčki za kolačke

Ko smo že pri papirčkih za kolačke, lahko povem, kako sem jih dobila: od prijateljice za novo leto. Takšnih prej še nisem videla in so mi s temi zeleno-modrimi vzorčki naravnost pisani na kožo (in za tiste, ki ste prav tako radovedne kot jaz, lahko povem: so iz ene majhne luštne spletne trgovinice, ouli.si) In ker je prav ta prijateljica s svojo malčico ravno prihajala na obisk, je bila to krasna priložnost, da jih uporabim!

mafini s sadjem

Ker pa je njena malčica alergična na mleko in jajca, sem recept spremenila tako, kot piše zgoraj: pirino mleko in semena chia. Krasno je uspelo!
 Goljufala sem tudi pri količini sladkorja (tokrat v nasprotno smer od tiste moje običajne) in sicer sem ga uporabila samo polovico. Delovalo je in niti otroci niti odrasli se nis(m)o pritoževali, saj so gozdni sadeži to lepo prikrili. Koliko sladkorja boste uporabili, je potemtakem čisto odvisno od vas.
mafini za malčke

 
Po nekaj minutkah ohlajanja sem jih postavila na pladenj in naš malček je TAKOJ! izbral dva najlepša kolačka in ju dal na stran - enega za malčico, ki je prihajala na obisk, in enega zase, seveda. (Mami, prosim pusti ju pri miru!)

Nato pa se je posladkal s tretjim, pameten poba. ;)

okusni kolački za otroke

 Bi enega? Izvoli!

kolački za malčke


 Če vas mika še kakšen recept, pokukajte še na tole povezavo na piškotke. Dober tek!



Damjana

Naroči se na nove objave Zelene hiške