Naredi sam - zavite vrvice

Celo vrvice lahko naredite čisto sami! Sploh v decembrskem času bi vam znale priti prav pri zavijanju daril. Če imate imate na voljo nekaj minut in kako nit, ki je ne uporabljate, se izdelave vrvic zlahka lotite tudi vi. Bi poskusili?

zavite vrvice - naredi sam

Pred časom sem po pomoti kupila nekaj debelejšega sukanca, ki je brez namena obležal v omari. Pa ne za dolgo! No, če ne bi bilo tehle doma narejenih prosojnih darilnih vrečk, ki so nujno potrebovale nekaj vrvic, bi se na njem najbrž še vedno nabiral prah.

Izdelave takšnih vrvic me je dolgo nazaj naučila že mami, s sestro sva jih naredili kar precej (ampak pojma nimam, za kaj sva jih potem uporabili). No, potem sem zrasla (pa tudi ne tako zelo ;) in na zvijanje vrvic popolnoma pozabila. Do pred kratkim.

Nameravala sem vam ponuditi kratka navodila, kako izdelati takšno vrvico, potem sem pa opazila, da je na spletu nešteto takšnih opisov - in tale navodila na wiki-how so mi še posebej všeč, ker so jasna in čisto enostavna (samo uvod ignorirajte ;)

Ker je bila moja nit tokrat zelo tanka, sem uporabila po 5 niti za vsako vrvico, sicer boste potrebovali samo po tri. Če bi želeli trdnejšo vrvico, lahko uporabite debelejši material. Volna, pa tudi nit za gobeline sta izredno hvaležna materiala za izdelavo takšnih vrvic. Še to: če imate doma radovednega malčka, pa vrvice le pospravite izven dosega njegovih rok, da se ne zaplete z njimi.

Bi poskusili? Poznate kak drugačen način izdelave vrvic? Bi bila vesela, če mi kdo pove, kako še bi lahko porabila še ostanke tega debelega sukanca. (Sicer pa napol porabljene tulce zdaj naš malček veselo vozi naokrog v tejle prikolici - še vedno ;)


Naroči se na nove objave Zelene hiške

Ni komentarjev:

Objavite komentar