Domače beležnice za nov začetek leta - naredi sam

Kaj, če bi se lotili domače beležnice, da vanjo zapišete vse svoje novoletne zaobljube? No, pa tudi če ne, morda raje zvezek za vse tiste slastne božične recepte, ki še vedno visijo na vratih hladilnika? Ali pa preprosto zvezek za vašega malega nadobudnega risarja, kar tako?

 Za izdelavo osnovne beležnice sledite mojim navodilom tukaj - "kako naredim zvezek".

naredi sam: beležnica za 2015

Boste videli, na hitro lahko naredite kar precej teh zvezkov. Ko jih zložite skupaj, pa lahko
na sprednjo  platnico dodate kako nalepko, ali pa narišete kaj sami. Jaz sem kar na pamet izrezala nekaj oblačkov in dorisala črto. Kar vam bo pač bolj všeč, vi odločate:

naredi sam: beležnica za 2015

naredi sam: beležnica za 2015

Lahko jih ozaljšate s kakšnimi nalepkami ali čim podobnim, celo satenaste trakove sem že našila nanje.. - toda pozabljam, da nimate na pretek časa! No, lahko pa preprosto natisnete tele napise, ki sem jih pripravila za vas, in jih smao prilepite na prvo stran. Tako bo še najhitreje, se mi zdi:

Kliknite sem ali pa na spodnjo sliko in vzemite svoj izvod brezplačne predloge z napisi za vašo beležnico:


https://drive.google.com/file/d/0B9j9YpMkKJV0bS13SUx3ejJ2cjA/view?usp=sharing

Natisnite jih, izrežite in enostavno prilepite na svoje nove beležnice. Saj pravim, tako bo šlo najhitreje!

Upam, da vam bodo beležnice, pa tudi napisi všeč.




Damjana

Naroči se na nove objave Zelene hiške