Držalo za drobne predmete - naredi sam

Tokrat vam lahko ponudim dopolnitev ideje o izdelavi preprostih črk iz filca, ki sem jo predstavila zadnjič. In sicer dodajam navodila za preprosto DRŽALO za črke iz filca ali kakršne koli druge manjše predmete.

Morda vam bo v pomoč pri organizaciji igralnih kotičkov vaših otrok.




Ne, ideja NI MOJA, zanjo se morate zahvaliti blogerki Bianci, ki piše pri Madame Criativa. Punca je izdelala ljubka držala v obliki pošastkov, ki so zelo popularni na spletu, resnici na ljubo pa le redkokateri bloger (ki si sposodi njeno idejo) pove, od kod je. Torej - poglejte na njeno spletno stran!

Ravno ta čas sem imela pri roki prazno embalažo od šampona in hkrati nobene ideje, kam pospraviti na novo izrezane filc črke, ki sem vam jih pokazala zadnjič




Idejo sem uporabila, da sem na hitro naredila navadno, neokrašeno belo držalo, ki ga lahko uporabite za kakršnekoli drobne predmete. Malo dolgočasno, samo belo, toda všeč mi je, ker je
  • uporabno
  • naredite ga brez stroškov (uporabite prazno embalažo)
  • narejeno je čisto na hitro
In svojo nalogo opravlja odlično!



Kako NAREDIM:

  • z navadnimi kuhinjskimi škarjami sem odrezala prazno in očiščeno plastenko od šampona na višini približno dveh tretjin, 
  • na eni strani blizu vrha tako nastale škatlice (glejte zgornjo fotografijo) sem naredila luknjico, ki se natančno prilega ročaju Ikeine omarice Billy, kamor sem držalo obesila.

Kot vidite, ni veliko dela. Hvala, Bianca!




Če bi črke shranila nekje stran od oči, bi zagotovo ne bile pogosto v uporabi. Tako pa malček vsakič, ko pride mimo, kakšno črko zamenja, obrne, preuredi, pokomentira (...o črki D - "tale ima tako velik tlebuh kot mami in zato pomeni Damnnnjana"  :)


Damjana


Naroči se na nove objave Zelene hiške



MORDA VAS BO ZANIMALO tudi, kako sami naredite ČRKE IZ FILCA:

preproste črke iz filca za otroke

Ni komentarjev:

Objavite komentar