Razvrščanje

Prav vsak predmet v hiši pride prav za vaje v razvrščanju.

Na tole idejo sem naletela, ko sem spet prebirala ideje med kupi Sanjinih objav. Saj poznate, Žogice in kravate, kajne? Na stotine idej za starše in otroke. Všeč mi je, ker vse dejavnosti opiše tako, da jim je popolnoma preprosto slediti. Pa me je tudi tokrat kar odneslo v kuhinjski predal po predmete, ki jih je predstavila na blogu.

Enkrat smo se tako na vrat na nos lotili razvrščanja - tele fotografije so še od lanskega poletja:








Čisto preprosto, uporabila sem kosme vate, pokrov posode Lego kock in iz predala potegnila pozabljen lesen kuhinjski pripomoček (na katerega me je spomnila tale objava Žogic in kravat o razvrščanju...) Tako da če v tem trenutku rabite idejo za igro... - je na dlani :)




MORDA VAS BO ZANIMALO TUDI:

pincetni prijem in fina motorika





Damjana



Naroči se na nove objave Zelene hiške




Ni komentarjev:

Objavite komentar